Thursday 17 October 2013

PerkenalanDiri .

Hallo, I'm Wan Nur Awatif Bt Wan Mohd Azan or you can call me NurAwatif . Hahahaha, KL nyee. Saye tinggal di Kemaman,Terengganu. Tau Terengganu tak famous mane so, famous famous kan ea? Hahaha, btw, umur saya baru je 12 tahun but I/C takde lagi. Hahahaha. Saya adalah anak ke-3 daripada 4 org adik beradik. Saya suke makn nasi ayam, tom yam and Nasi lemak , tak lengkap kalau makan tanpe air kan,  so my fav water  is Hot Chocolate. It is my only fav water okk. Saya lahir pada 1 / 12 / 2001 di Kelantan. So, saye bukanlah asal Kemaman ok.Saya asal kelantan . Hehhehe  . So, sampai sini saje lah saye bercerita tentang  saya. Cause saye tak suke cerita about my self to all my friead ok.

No comments:

Copyright © All Right Reserved | NurAwatif| Design by BudakVanilla